duminică, 13 noiembrie 2011

Random after midnight thoughts

     No, acum ca am facut si asta sa vedem cat bine imi aduce .Ingrijorari i-au adus cuiva deja , tho I tried to explain this will be purely therapeutic .I am glad nobody will be reading this shit, and I kinda intend to keep it that way, so to speak, va fi un "jurnal " online :D ca atunci cand am de mestecat ceva pareri ( ma rog, considerate deseori ofensatoare ) pe undeva , sa vin sa le zic  aci.Ceva de genul radio -pirat unde dude-ul pune muzica in eter,se simte bine ca  a emis ce-a avut de emis, desi nu stie sigur daca cineva e pe frecventa .Si nici ca-i pasa ca nu asta e scopul . I'm not here  for the praises , the likes, the congrats or other bullshit,  chestiile superficiale pe care lumea ti le indeasa de dragul socialului si pastrarii aparentelor, DAR mai ales de dragul reciprocitatii  ( asta e alta problema spinoasa care va primi atentia cuvenita)...
     Sper sa ma tin de treaba , desi cu ceva minute inainte am "pacatuit" :)) God damn deviantart si  grupurile la care m-o pus saracia sa dau watch, ca m-am si legat  de niste imberbi care posteaza  pe "gothic" related galleries mizerii desenate cu degetul mic de la piciorul stang ...site-ul ala a devenit o  groapa de gunoi a internetului deja, unde media de varsta si de IQ e  15 .Evident , din cand in cand scap oistea in gard si nu ma pot abtine .The  stupid people just won't shut up, won't dissappear, won't get educated, simply won't  ! Cum sa  tot taci, cum sa tot  privesti in alta parte? In care parte sa privesc sa nu ii vad? Cum sa ma plang doar de ce ma afecteaza direct, cand  prostia infecteaza totul ca intr-o zombie  apocalypse ? Cum sa ma prefac ca nu vad in spatele motivatiilor  ieftine si atat de transparente , in spatele personalitatilor  sterse si ovine , da ovine, ca  la turme ?
     There is no rest for the wicked ...nor for those who See...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu