sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Yay, am blog ! Should I be happy now? ...

There,  cum bine ziceau si altii, la inceput te simti cam challenged incercand sa te descurci prin meniul blogger, but I'm actually amazed I did it :D  hehe, am si eu locusorul meu unde sa imi scuip nervii si  frustrarile, loc de vindecare , loc de  repaos .Moderat de mine :D  now, cine trece pragul aici, sa stie bine ca ma enervez usor, spun ce am de zis  mereu si oricui, deseori in cuvinte greu de digerat si mai ales , dar mai ales, aici, pe "teritoriul "meu sunt stapana absoluta.Cui nu-i convine, out , dar repede.It's my way or the highway. Blogul asta vreau sa-mi placa , nu sa ma enerveze, destui nervi imi fac in RL cu diverse categorii  de creaturi pe care le voi lua la rost incet, sigur si veninos in cele ce urmeaza .
Ah, fiti blanzi, nu scriu cu  diacritice (n-am rabdare),  incerc sa scriu corect, (dar la nervi nu-mi iese ) si nu ma descurc pe aci prea bine ca sa  fac lucrurile "estetice" .Si da, vorbesc "romgleza"

3 comentarii:

  1. ioi, asta cum de s-a intamplat? ai vazut ca ti-am vizitat blogul? Ipardon me, dar habar nu am cum functioneaza !) HELP !

    RăspundețiȘtergere
  2. i know everything....i am from the internet

    RăspundețiȘtergere